עיצוב פנים בשימוש אור טבעי

בעיצוב הפנים של ביתנו, האור משחק תפקיד מרכזי ביצירת האווירה והתחושה של המרחב. אור השמש והאור הטבעי הנכנס דרך החלונות מספקים לנו לא רק הארה וחום, אלא גם קשר עם החוץ ותחושת קיימות במרחב הפנימי. בבלוג הזה נכיר איך להשתמש באור הטבעי בצורה מרבית כדי ליצור פנים נעימות, מרווחות ומרגיעות.

1. השימוש באור השמש: יצירת חללים פתוחים ומרווחים

השימוש באור השמש בעיצוב הפנים מאפשר ליצור חללים נרחבים ופתוחים. במידה ויש בבית חלונות גדולים, ניתן למקם את הרהיטים ואלמנטי נגרות בצורה שתמשיך את האור הטבעי לתוך החלל ותיצור תחושת מרחביות.

2. אור רך ונעים: יצירת אווירה מרגיעה ונעימה

האור הטבעי מחוץ לבית נכנס דרך החלונות עם גוונים רכים וחמימים, המעניקים לחלל אווירה רגועה ונעימה. כדי לשמור על האפקט הזה, כדאי להשתמש בתאורה רכה וגופי תאורה נסתרים, רצוי להימנע משימוש בתאורה חזקה שעשויה לגרום לצבעי החלל להיראות קרים.

3. מקום למחשבה: יצירת פינת עבודה נעימה

בניגוד לתאורה מלאה של הבית, פינת העבודה דורשת אור רך שיאפשר לנו להתרכז ולעבוד בנוחות. מקום זה יכול להיות קרוב לחלונות עם נוף מרהיב, או תאורה רכה לצד חלון הפונה לצד מזרח.

לסיכום, השימוש באור הטבעי כדי לעצב את הפנים של ביתנו הוא לא רק דרך נהדרת לחסוך באנרגיה, אלא גם דרך מקסימה ליצירת תחושת נוחות, שלווה וקיימות. כאשר אנו משתמשים באור הטבעי בצורה נכונה, אנו יוצרים פנים פתוחות, מרווחות ונעימות שמשפרות את חוויית החיים בבית.

 

אז איך מתחילים?

שלב 1: פגישת היכרות

מיפוי הצרכים, הרצונות, החלומות והסיפור שלכם.

עיצוב פנים ופיקוח עליון

שלב 2: תוכנית העמדה

מבט על של החלוקה הרעיונית, באמצעות רהיטים והזרימה

שלב 3: הדמיה פוטוראליסטית

ההדמיה תמחיש עבורכם את התוצר הסופי

שלב 4: תוכנית לביצוע

לאחר אישור התכנית, מתקדמים לשלב הביצוע. הנפקת תכניות לשטח בהתאם לצרכי הפרויקט: בנייה, אינסטלציה, חשמל, תאורה, תקרה, מיזוג פריסות

שלב 5: בחירת חומרים ואנשי מקצוע

כל פרויקט מתחיל בחומרי גמר עם תקן ישראלי ואנשי המקצוע המתאימים

שלב 6: פיקוח עליון

ליווי אישי ומקצועי שלי, כאן מודגש הניסיון המקצועי שצברתי ב-24 שנים

 

מאמרים נוספים

Previous
Previous

עיצוב סלון מודרני

Next
Next

עיצוב פנטהאוז